cut out shoes

Trendy pojawiają się i znikają, przychodzą i odchodzą... Czasem ma się ochotę za nimi "pójść", a czasem absolutnie nie. Nie każdy je lubi, ale są nieodłączną częścią mody, o ile nie życia jako tako. Trendy mamy nie tylko na nowe buty np. z wycięciami, ale i na zdrową żywność, markę samochodów czy taką a nie inną szkołę. Możecie mówić o nich co chcecie, ale ta wielka machina napędzająca gospodarkę wpływa na każdego. To nie konsument, ale sklep, a jeszcze wcześniej, projektant (garstka osób), decyduje o tym co pojawi się za jakiś czas na "półkach" na całym świecie. O tym co będzie dostępne na rynku nie decydują nasze potrzeby, lecz chęć zarobku przedsiębiorcy. O zgrozo, w dzisiejszych czasach to marketingowiec zastanawia się nad "budową" np. pralki czy komputera. Nie myśli o tym, aby stworzyć jak najlepszy produkt, który będzie nam służył latami, ale o tym, aby zepsuł się zaraz po upływie terminu gwarancyjnego, zmuszając nas tym samym do zakupu kolejnej rzeczy... Mogę się z tym nie zgadzać, lecz ciężko będzie to zmienić. Sama jestem małym trybikiem w tym gigantycznym kołowrotku i od czasu do czasu pozwalam sobie na chwilę zapomnienia... i kupuję kolejną parę butów.

/ marynarka - sh / t-shirt - market / spodnie, pierścionki - H&M / 
/ okulary - sklep online / buty - TUTAJ / naszyjnik, pierścionek - TUTAJ /

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam kombinację tych 3 kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją uwielbiam, jest świetna i taka klasyczna ;)

      Usuń
  2. Swietnie! Uwielbiam takie polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietuzinkowe buty ;) ciekawie się prezentują na nóżce :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie z racji tej nietuzinkowości, oryginalności wylądowały w mojej szafie ;)

      Usuń
  4. Jaki uroczy naszyjnik!!! ♥


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka bardzo fajna, choć ja bym chciała troszkę dłuższą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ta wpadła już dawno temu w ręce podczas wizyty w second-handzie i nie można było jej nie wziąć ;) myślę, że jakby była nieco dłuższa też wyglądała by fajnie :)

      Usuń
  6. Ja staram się realnie oceniać czy mi się coś podoba czy raczej mam ochotę na kupienie czegoś bo wiem, że jest modne. Na szczęście, gdy coś jest bardzo popularne to jest to dla mnie raczej minus niż plus więc staram się nie podążać za trendami na ślepo.
    A u ciebie najbardziej podoba mi się połączenie marynarki z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobnie... jak wszędzie widzę to samo to nie mam ochoty nosić tego samego co wszyscy ;) dlatego rzadko jestem "modna", ale na buty tego typu polowałam odkąd tylko model z "gołą kostką" pojawił się na rynku ;) dziękuję !

      Usuń
  7. Fajne te pierścionki ;) i ciekawe buciki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myślę, że właśnie one czynią tą klasykę nieco bardziej nowoczesną ;)

      Usuń
  9. świetny kolor marynarki :)
    pozdrawiam,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny klasyczny zestaw! Czerwień Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) dobrze się czuję w czerwieni ;)

      Usuń
  11. idealnie wszystko na Tobie leży i wygląda :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. To prawda, że do mody i trendów należy podchodzić z dystansemi wybierać to co nam pasuję, a nie to w czym wyglądamy glupio, grubo ale modnie.... Co do sprzetu też masz racje. Teraz nie robi się rzeczy które przetrwają 20 lat...A stylizacja ponadczasowa własnie. Lubię takie połączenia, no może byty nie w moim guście, ale ogolnie bardzo i się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą całkowicie ;) modę trzeba dostosować do siebie, a nie siebie do mody... dziękuję za miłe słowa :) pozdrawiam !

      Usuń
  13. świetne zestawienie kolorów (powtarzam to, co kilka osób, ale cóż, tak uważam :))
    Bardzo dziękuję za odwiedziny, będę tu z pewnością zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Twojego bloga *-* jest idealny.

    + zapraszam do mnie
    http://littlewitchyea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń