detail

Znacie to uczucie kiedy odwiedzacie różne sklepy z odzieżą i macie wrażenie, że wszędzie jest to samo? Chodząc po "sieciówkach" ciągle tak myślę... W każdym butiku, każdym kolejno odwiedzanym stoisku są rzeczy podobne do tych z poprzedniego miejsca.  Ktoś powie, przecież na tym polegają trendy, moda. Owszem, ale jako klient mam prawo szukać tego co chcę kupić, a nie kupić to co narzucą mi wielkie korporacje. Dlatego częściej niż galerie handlowe odwiedzam second-hand'y i sklepy online. O tym czy podejdę do kasy lub też kliknę wirtualne "dodaj do koszyka" często decydują małe "miłostki", zauroczenia, coś wpadnie mi w oko. Staram się dobrze wybierać i ostatecznie o moim wyborze decydują szczegóły. Prosty t-shirt staje się nowym i innowatorskim projektem kiedy dodamy na rękawach cienką siateczkę, a zamiast łańcuszka wybieram duży i oryginalny naszyjnik. Niby zwyczajnie, a jednak zupełnie inaczej... 

/ t-shirt - TUTAJ / spodnie - sklep online / buty - lokalny sklep (Cz-wa) / naszyjnik - TUTAJ /

1-TUTAJ    2-TUTAJ    3-TUTAJ    4-TUTAJ

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki ;) też mi się spodobała w pierwszej chwili ;P

      Usuń
  2. bardzo fajny look
    naszyjnik dodaje całości charakteru
    super :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) naszyjnik był moim sposobem na przełamanie tego look-u, pozdrawiam!

      Usuń
  3. swietna stylowka szukalam ostatnio wszedzie takiego typu spodni ! Rowniez mam wrazenie ze wszedzie to samo az nie chce mi sie chodzic po tych sieciowkach , czasem ceny sa jak z kosmosu tylko na wyprzedazach sie oplaca cokolwiek kupic !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja swoje zamówiłam na stronie www.chicnova.com , za około 25$ ;)
      zgadzam się z Tobą, nie dość, że niemal wszędzie to samo to jeszcze te ceny! ja osobiście kupuję coś w sieciówkach tylko podczas wyprzedaży ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. gorsze są ceny bez wyprzedaży ;P

      Usuń
  5. Świetna ta bluzka i naszyjnik też bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze znam to uczucie, dlatego nie robię już zakupów w sieciówkach
    Piękny masz naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to całkiem jak ja ;) to u mnie rzadkość ...

      Usuń
  7. super :) naszyjnik dodał uroku temu outfitowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! :)
    uwielbiam ostatnio wszelkie rzeczy z siateczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym zestawie! zapraszam do mnie na www.bblackballoon.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. love it

    http://amandachic.com/about/noticias/summer-looks.html

    OdpowiedzUsuń
  11. OJEJ STYLIZACJA W CAŁOŚCI IDEALNA ! zainspirowana <3
    Cudny blog ;) Jak znajdziesz chwilkę to wpadnij :*
    www.claudynix.blogspot.com
    www.facebook.com/claudynix
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję ! w wolnej chwili na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz! bluzka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. takie spodnie ostatnio pokochałam! a bluzka mnie zauroczyła, zupełnie moje klimaty. do tego trochę neonu i... ukradłaś moje serce tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne dżiny i naszyjnik <3 ! prosto i z ogromnym wyczuciem , uwielbiam jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero dzisiaj trafiłam na tego bloga i jestem zachwycona! Co za stylizacje, świetnie! Ładna dziewczyna, ładnie ubrana, ładne zdjęcia, tak fajnie się ogląda :)Mam pytanko, czy polecasz jakieś second handy w Cz-wie? Czasami bywam, może bym gdzieś zajrzała ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów :) W Częstochowie mam swoje dwa ulubione second-hand'y, które mogę polecić. Scandia w Estakadzie przy Jagiellończykach oraz nie tak dawno otwarty duży lumpeks przy przystanku tramwajowym koło ronda na 1-maja. W oby dwóch jest duuużo towaru i od czasu do czasu można znaleźć prawdziwe perełki ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. oj tam ;D ty jesteś ;) dzięki ;* <3

      Usuń
  17. Fantastyczny zestaw!! a nad koszulka juz sie zastanawiam czy nie zamowic :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzka i bardzo ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka świetna, fajne ma rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń