16 kwietnia 2017

power of accessories

Zwykła sukienka. Prosta. Żadnych udziwnień. Można powiedzieć, że nudna. Co z nią zrobić? Kupić czy unikać? Trzeba mieć taką w szafie. To basic, dzięki któremu zbudujemy ciekawszą całość. Wszystko zależy od nas, a właściwie od dodatków. Dodasz torebkę, botki. Do tego ciekawe nakrycie głowy i pasek podkreślający talię. Podrasowana dodatkami klasyczna stylizacja w moim stylu. Co ty byś założyła do takiej sukienki?

| sukienka - sh | czapka - sklep online | pasek - TUTAJ | torebka - Paulina Schaedel | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: MikalaFashion 

11 komentarzy:

  1. Ja takiej sukienki nigdy bym nie założyła, bo wyglądałabym w niej zwyczajnie źle i nie umiałabym (przede wszystkim) dobrać do niej żadnych sensownych butów :>

    Ale Ty okiełznałaś ją świetnie tymi dodatkami!
    Zwłaszcza pasek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny patent na zaznaczenie talii i wykorzystanie modnego w tym sezonie a'la gorsetu/paska :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Świetnie ograłaś dodatkami tą sukienkę Kala! PAsek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten kolor. Świetny dobór dodatków. Czapka mega... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dodatki. Nadają charakteru całej stylizacji :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń