black & white on lisbon street


Moja miłość od zawsze, a że bardzo wierne ze mnie stworzenie to zapewne na zawsze. Czerń i biel. Przewijająca się na moim blogu ciągle i bez końca. Standardowo jedni lubią, dla innych zbyt nudne. Pewne jest za to, że to dobra baza do innych stylizacji. Osobiście nie potrafię się z tym połączeniem rozstać i cały czas komponuję nowe miksy tych samych ubrań. Nie ma w tym nic złego skoro lubię i prezentuje się nie nagannie, prawda? Dobrego weekendu!

| t-shirt - H&M | spodnie - sh | okulary - Zaful | plecak - Terranova | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

8 komentarzy:

  1. Mam podobne, albo nawet identyczne okulary! :D Świetny look!

    Zapraszam do siebie na nowy wpis! :*
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klasyczny zestaw
    Bardzo pasuje Ci taki look

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się w takim zestawie czuje :) Dziękuję !

      Usuń
  3. Elegancja Portugalska :**** Lizbona i Kalinka to świetny duet ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lizbona jest piękna <3 Dziękuję ;*

      Usuń
  4. Świetne te okularki ;) Mam podobne, ale na mojej twarzy nie wyglądają tak fajnie... :D A biel i czerń zawsze w modzie ;) Kolory uniwersalne, które zawsze będą dobrze wyglądały ;)

    OdpowiedzUsuń