perfect maxi dress for summer

Jak mijają Wam letnie dni? Mnie zawrotnie szybko. Mam wrażenie, że ciepłe, słoneczne popołudnia płyną w zawrotnym tempie. Zawsze staramy się korzystać z wolnego czasu. Jeździć na rowerze, wybrać się za miasto, niespiesznie spacerować. W pełni nacieszyć się latem. U nas w tym roku letni klimat zagościł w naszych sercach znacznie wcześniej za sprawą wyjazdu w połowie maja. Dziś znowu wspominam tamte chwile, poniżej możecie oglądać pierwsze kadry z Lizbony. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Do następnego! 

| sukienka - F&F |
Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

7 komentarzy:

  1. Piękne ujęcia Kalinko ! :) Lizbona to idealne miejsce dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki zdolnemu fotografowi :* Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia jak również sceneria! SUPER całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka genialna! Sama bym taką przygarnęła, tylko w wersji krótkiej, bo mój wzrost niestety nie pozwala mi na noszenie długich sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń